Stockholms Handelskammare - Dubbla VM-guld till Handelskammarens tidning

Jag förstÄr! PÄ denna webbplats anvÀnder vi cookies för statistik och för att din upplevelse av webbplatsen ska bli sÄ bra som möjligt. För mer information om hur vi anvÀnder cookies pÄ vÄra webbplatser, vÀnligen se vÄr policy för cookies. Genom att fortsÀtta anvÀnda denna webbplats godkÀnner du vÄr policy för cookies.

Start / Nyheter / Dubbla VM-guld till Handelskammarens tidning
Nyhet

Dubbla VM-guld till Handelskammarens tidning

Publicerad 26 juli 2019 09:33 Uppdaterad 26 juli 2019 09:36
Stockholms Handelskammares nya medlemstidning vann dubbla guld pÄ content-VM.
STHLM Magazines första nummer har dÀrmed vunnit totalt tre priser.
– Vi Ă€r oerhört stolta över att vĂ„r medlemstidning STHLM Magazine har fĂ„tt ytterligare tvĂ„ fina utmĂ€rkelser, sĂ€ger Daniella Waldfogel, nĂ€ringspolitisk chef pĂ„ Stockholms Handelskammare.

Stockholms Handelskammares nya medlemstidning, som kallas STHLM Magazine och produceras i samarbete med OTW, tilldelades tidigare i Ă„r pris som Ă„rets kundtidning i kategorin B2B.

Nu tillkommer tvĂ„ tunga utmĂ€rkelser frĂ„n Content Marketing Institute i Cleveland i vad som brukar benĂ€mnas som ”content-VM”.
Tidningen utsĂ„gs till vinnare I klasserna ”Best new publication - design” och ”Best overall design - print”.

– Vi Ă€r oerhört stolta över att vĂ„r medlemstidning STHLM Magazine har fĂ„tt ytterligare tvĂ„ fina utmĂ€rkelser. VĂ„r ambition Ă€r att framtidens Stockholm ska vara Europas bĂ€sta huvudstad och tidningen ska spegla bĂ„de framgĂ„ngar och utmaningar pĂ„ den resan, sĂ€ger Daniella Waldfogel, nĂ€ringspolitisk chef pĂ„ Stockholms Handelskammare.

STHLM Magazine gÄr att lÀsa via denna lÀnk.