Dubbla VM-guld till Handelskammarens tidning

STHLM Magazines första nummer har dÀrmed vunnit totalt tre priser.
â Vi Ă€r oerhört stolta över att vĂ„r medlemstidning STHLM Magazine har fĂ„tt ytterligare tvĂ„ fina utmĂ€rkelser, sĂ€ger Daniella Waldfogel, nĂ€ringspolitisk chef pĂ„ Stockholms Handelskammare.
Stockholms Handelskammares nya medlemstidning, som kallas STHLM Magazine och produceras i samarbete med OTW, tilldelades tidigare i Är pris som Ärets kundtidning i kategorin B2B.
Nu tillkommer tvĂ„ tunga utmĂ€rkelser frĂ„n Content Marketing Institute i Cleveland i vad som brukar benĂ€mnas som âcontent-VMâ.
Tidningen utsĂ„gs till vinnare I klasserna âBest new publication - designâ och âBest overall design - printâ.
â Vi Ă€r oerhört stolta över att vĂ„r medlemstidning STHLM Magazine har fĂ„tt ytterligare tvĂ„ fina utmĂ€rkelser. VĂ„r ambition Ă€r att framtidens Stockholm ska vara Europas bĂ€sta huvudstad och tidningen ska spegla bĂ„de framgĂ„ngar och utmaningar pĂ„ den resan, sĂ€ger Daniella Waldfogel, nĂ€ringspolitisk chef pĂ„ Stockholms Handelskammare.
STHLM Magazine gÄr att lÀsa via denna lÀnk.