Stockholms Handelskammare - SÄ föddes en succé mitt under djupaste kris

PÄ denna webbplats anvÀnder vi cookies för statistikinsamling, för att din upplevelse av webbplatsen ska bli sÄ bra som möjligt samt anpassa vÄra tjÀnster och marknadsföring. För mer information om hur vi anvÀnder cookies pÄ vÄra webbplatser, vÀnligen se vÄr policy för cookies. Genom att fortsÀtta anvÀnda denna webbplats godkÀnner du vÄr policy för cookies.

Start / Nyheter / SÄ föddes en succé mitt under djupaste kris
Nyhet

SÄ föddes en succé mitt under djupaste kris

Publicerad 7 april 2021 00:00 Uppdaterad 8 april 2021 11:51
Sthlm Sessions, Stockholms Handelskammares direktsĂ€nda intervjuserie med ledare inom nĂ€ringsliv, politik och samhĂ€lle, drar storpublik och har beskrivits som ett ”nĂ€ringslivets Skavlan”. Men har allt bara varit guld och gröna skogar?

Lunchtid, vÄrvinterfredag, pandemiÄret 2020. Den vanligtvis sÄ folkvimlande och evenemangspackade ljusgÄrden vid Stockholms Handelskammare stÄr tyst och tom. En trappa ner, i yogastudion i kÀllaren, Àr det ocksÄ tyst - tills en röst börjar rÀkna ner;

-Fem, fyra, tre, tvĂ„, ett – nu Ă€r vi live!

Sthlm Sessions har nu fyllt ett Är, och vi firar denna födelsedag med att frÄga Stockholms Handelskammares vd Andreas Hatzigeorgiou; vad har vi lÀrt oss av projektet och av de ledare som gÀstat vÄr studio?


Kontaktperson